Chapter I.

18:35

Órák óta a kezdő mondatomon töprengek, hol is kezdjem. Mindig ez van, holott mindannyian tudjuk, a tartalom lenne a fontos (ugye?!). Tartalom lesz bőven. Miért? Több jó okom is van, amiért blogolok megint. Egyrészt ha kiírom a fájdalmat magamból, talán túl tudok végre lépni a múltamon, másrész mostanság nyomomban lohol a Halál, ami eléggé megijesztett, így átadnám a tudást gyorsan, míg nem késő – és ezzel talán tudok segíteni másoknak, akik hasonlóan a rock’n’roll vérkeringésében ragadtak. Mert ragadtunk, és már el sem tudjuk képzelni az életünket “átlagemberként”…

Most kezdem csak igazán átlátni a lényeget. Most, hogy az eddigi életem minden pillanatát, minden érzését és energiáját csak ez töltötte ki. Okkal lettem olyan, amilyen. Vérgeci, öntörvényű és  önfejű voltam az elmúlt években, fájdalom nélkül szórakoztam az emberekkel, így védve önmagam a fájdalomtól. Tényleg sajnálom. Na persze most senki ne ijedjen meg, nem valami szar lávsztori fog kibontakozni ebből az egészből :) Csak próbálom felvezetni a sztorikat, nekem sem könnyű, de előbb vagy utóbb túl kell esni ezen is.

Tegnap megint elszaladt velem a paci… Régebben ez nem zavart ennyire, hiszen csak saját magamnak tartoztam elszámolással. És nagyátlagban elégedett is voltam magammal. Reggel mocsok szarul ébredtem mellette, és elszégyeltem magam, suhanc koróm óta talán most először. Sikerült nem kevés mennyiségű alkoholt tölteni az ígyis lestrapált szervezetembe – mert hát koncert van, kell egy kis koccintás előtte-közben-utána, és amúgy is miért ne. Szar voltam, szar volt a fénypult is, nem vagyok büszke magamra. Mondjuk a kűlső szemlélők dícsértek, de én érzem, hogy ez nem volt kerek.

Amióta bevertem a fejem, valami történt. Valami változott.

01:46

Hazaértem. Azt hiszem, lesz min elgondolkoznom a következő napokban. Este olyan környezetbe kerültem, ahol szeretnek :) És tudom, hogy le kell állnom. Nem akarom elveszíteni Őket.

Reklámok

~ Szerző: fenyes - 2009. szeptember 25..

Vélemény, hozzászólás?

 
