Chapter III. – VJ vs. LJ

7.10

Körülbelül mostanra emésztettem meg az esetet… Ez teljes döbbenet. Évzáró Belga Győrben. Az egy dolog, hogy az autópályán majdnem ottmaradtunk (sávot váltott csóri személyautós, majd kicsúszott, megpördült, szerencsére pár centivel megúsztuk – ugye ugye ezek a pár centik) – szerencsére én csak Még5 fejét láttam az ülésemből, így nem tudtam igazán megijedni – az egyéb körülményekről már nincs is értelme nagyon beszélni, ami fogadott minket.

Technikai oldalon 4 db PAR lámpa sorba kötve, majd lehozva egy fali aljzatba :D Azt hiszem, erről nem is nagyon kell többet írnom :D Ellenben a helyszínen volt egy darab plazmatévé és egy VJ. Gondoltam, jófej leszek, és legyen valami hasznom is, odacsúsztam hozzá, bemutatkoztam, megkérdeztem hogy van, és hogy mire számíthatunk. Erre kevésbé kedvesen a következő párbeszéd zajlott le közöttünk (ajánlom mindenkinek, aki pszichológiában kicsit jártasabb):

– Szóval mire számíthatunk, mi lesz a vetítés témája? Mire gondoltál? Tudok esetleg segíteni valami infóval?

– Miért kérdezgetsz? Laptopot hoztál? – itt jegyezném meg, hogy a bemutatkozás részben elmondtam a nevemen kívül azt is, hogy FÉNYES vagyok…

– Azért kérdezgetek, mert érdekel, és mivel nincs megfelelő eszköz ahhoz, hogy kiéljem a világítási kreativitásomat, gondoltam, hátha tudok segíteni némi infóval, lévén, hogy elég sok Belga koncerten voltam már.

– Laptopot hoztál? Hol VJ-zel? – itt már azért egy ér megpattant a fejemben, jah, és csávókám mindezt ordítva, 16 centiről a pofimtól.

– Akkor elmondom még egyszer, LJ vagyok és igazából nem értem, miért vagy ilyen ellenséges, és miért nem tudsz válaszolni 3 egyszerű kérdésre, vagy tekerjek egy cigit, és akkor talán meglesz a kommunikációs fonal?

– Ha én pinát akarok vetíteni egy órán keresztül, akkor pinát fogok vetíteni!

– Szíved joga, csak valószínűleg ide fogok jönni percenként, és megkérem, hogy NE tedd. Ha ezek után is tenni fogod, egy laza és nőies mozdulattal fogom kitépni a plazmatévé kábelét a falból, aztán mehet majd a magyarázkodás.

Biztonsági okból az első két számnál még ott álltam mellette, aztán úgy döntöttem, hogy egy ilyen fszkalap miatt nem szúrom el az uccsó koncertet az évben, így landoltam a második sorban. Vágytam már egy ilyen végigtombolós estére :) Nagyon nagyon jó volt ott állni, és ordítani a szövegeket, ritmusra lengetni a kezeket és ütemre ugrálni :)

Egyszer kellett kisétálnom emberünkhöz, hogy NE erőltesse a home videókat magáról és a baráti társaságáról (ez teljes gáz, nem is értem, hogy jutott az eszébe)…

Megint összetalálkoztam azzal a párral, akik így meg-meg jelennek a koncerteken, legutóbb a Jatéba ugrottak le, és most konkrétan ott álltak mellettem, így társaságom is volt. Annyi még rémlik, hogy csak hozták az üveg pezsgőket… 3-4 lazán elfogyott… Pár kép még van, aztán egy puffanás a buszban, és hazáig aludtam…

Szokásosan vigyáztak rám, és én szokásosan hálás is vagyok érte :))

~ Szerző: fenyes - 2009. december 22..

Vélemény, hozzászólás?

 
