Chapter IV. – DJ vs. LJ

8.14

Erről a VJ-s esetről eszembe jutott a másik nagy kedvenc sztorim, ami már sok sok hete történt.

A helyszín Szeged, Jate. Fish! és 30Y koncert. Fasza, lement minden, jól is nézett ki, boldogság. Keverőállásból kiséta, le az öltözőbe, gyors duma, majd vissza. Keresem a füzetem, sehol. Képben voltam pedig, tudom, hogy letettem, kellett a setlist. Keverőállásból ki, majd 10 perc múlva vissza. A keverőállás elég nagy, így kellemesen elfér mindenki, több méter hely van. Szuper DJ megfordul, és elkezd velem ordítani:

– Mi a fszt ugrálsz itt, huzzál el a pcsába, vége a koncertnek, tűnjetek el innen!

– Először is szia, másodszor pedig keresem a füzetemet, amit itt hagytam az asztalon, harmadszor pedig nyugalom.

– Leszarom a füzeted, tűnés!

– Oké, meglesz, és elmegyünk. Ellenben áruld már el nekem kérlek, mégiscsak miért üvöltesz, és miért beszélsz így velem? – itt már azért érezhető volt némi feszültség.

– Mit nem értesz, lebasszak egyet? – ez volt az a rész, ahol elröhögtem magam, felálltam vele szemben.

– Oké, akkor egy lehetőséged van, viszont amit utána kapsz, abból tuti nem állsz fel. Azért mert van egy papírod, meg elvégeztél egy DJ tanfolyamot (szánalmas.hu), attól még miért hiszed, hogy lettél valaki?

– Nincs papírom, de a DJ ___ (nagyobb név volt 10 éve) a haverom, és hétvégente együtt bulizunk, oké?

– Legyél rá büszke, nah, akkor felpakolsz, vagy előrefordulsz, és úgy csinálsz, mint aki ért a zenéhez? – na ennél a mondatnál már mögöttem álltak Krisztiánék, és igencsak ökölbe szorult a kezük. Megérkezett a helyi erő is, akik szintén próbáltál óvni a rendet. Persze a szuper DJ szó nélkül visszafordult a kis lemezeihez, én pedig pár percre rá megtaláltam a füzetemet a női mosdóban 2 kislány kezében, akik nem tudom mit kerestek benne…

Nemrég újra koncerteztünk a Jatéban, és sajnálattal értesültem róla, hogy nagy barátomat, DJ Almát kirakták… Idióta…

Reklámok

~ Szerző: fenyes - 2009. december 22..

Vélemény, hozzászólás?

 
