Chapter V. – Plusz egy fő

Túl vagyunk a nagy karácsonyi agybajon… Erős volt bennem a vágy, hogy 24-én az első betérő vendégtől (reggel 9) megkérdezzem, mi a baj a töltött káposztával, vagy a halászlével… Az előző évekhez képest elég jó a halászlé rátám, idén már ettem Szegeden Krisztiánékkal a SZIN ideje alatt, illetve Norbiéknál is kaptam pár hónapja. Szemezgettem egy halacskával, csak pontosan tudtam, nem lenne időm órákat állni felette a konyhában.

Túl vagyunk a benti ajándékozáson is. Meglepetésemre sikerült meglepniük, a céges ajándékon kívül még mást is rejtett a kis csomagom. Sziszkóval miután sikeres vizsgát tettünk novemberben, úgy döntöttek, kapunk egy nap wellness pihenést az egyik menő fürdőben. Őrület. A humor persze most sem maradt el, a jegyek 1+1 főre szólnak…

Persze már pedzegették, hogy menjünk együtt, így alaposan át kell gondolnom, kivel jelennék meg. Jelen esetben a nagy önmegvalósítás és függetlenség közepén (elvi okokból mondjuk azt, hogy ezt pont így terveztem, és ez nekem JÓ) célszerű egy hasonlóan független személy kiválasztása, aki lehet barátnő (bár veszélyes, ebből még az is kisülhet, hogy talán a csajokhoz vonzódok – pedig NEM), vagy csak egy nagyon jó Pajti (ez az én szótáramban egy elég eltérő jelentéssel bír, amit még nem igazán fedhetek fel, de az idő és más emberek sebeinek begyógyulása után mindenképp). Vagy megjelenek egyedül magányos vadászként, mint ahogy esküvőkre sem párban járunk…

Nemsokára össze kell kapkodnom magam, ma irány Dorog, az év végét kicsit megtoljuk.

Ami a Szilvesztert illeti, elég képlékeny még, valószínűleg idén is rohanás lesz egyik helyről a másikra, már csak egy szuper logisztikai tervet kell kitalálnom rá, hogy időben átérjek mindenhova…

Reklámok

~ Szerző: fenyes - 2009. december 26..

Vélemény, hozzászólás?

 
