Part 1. A Ló és a Szamár esete…

19.36

Tudjuk, ha nincs Ló… Na és mi van azokkal az esetekkel, amikor Ló is van és Szamár is? Vagy ha nincs Ló, a Szamárból miért is  “csak” Szamár lesz?

Hazafelé azon gondolkodtam, hogy ad1. péntek este itthon maradok egy üveg bor és rendelt sushi társaságában, vagy ad2. felhívom azt a Pasit, aki lohol utánam, meghívatom magamat moziba, talán még vacsira is, aztán mire elérünk odáig, amit akar, lepattintom valami szar szöveggel (holnap korán kelek, etc…), aztán persze az első opcióban maradtam. Nagyon édi meg minden, de ha nem kell, akkor meg mit pattogtassam.

2.50

Némi vörösbor és sushi után úgy döntöttem, ledőlök egy kicsit. Reggel 7re megyek be tömegszeánszra (meeting) az étterembe, így felébredve azt hiszem, már nem fekszem vissza.

Na szóval visszatérve az előző gondolatmenetekhez…

Pont egy fészbúkos ismerősömnek jutott eszébe a nagy női kérdés, hogy miért van az, hogy ha egy pasi lefekszik egy csomó nővel, akkor már Casanova, de ha ugyanezt egy nő teszi, akkor ordas ribanc lesz. Pár napja olvastam az egyik női lapban egy interjút 4 nővel, akik csak az egyéjszakás kalandokba szaladnak bele. Ez is működhet, érzelmi fájdalom mentes kaland, ami tart hajnali 3-4ig, aztán viszlát… Vajon ez mennyire kifizetődő, és ha egy kicsit több érzelmi impulzus szorult belénk, mennyi az esélye, hogy nem kattanunk rá az aktuálisra? És ha még el is kezd működni a dolog, a kisördög ott fog motoszkálni bennünk/benne, hogy hogyan is ismertük meg egymást, és ha mindenki a maga társaságával indul az éjszakába, mi a biztosítéka annak, hogy nem tesszük/teszik meg mással is?

Az emancipuncik világában teljesen normális, ha egy bárban elkezdünk flörtölni a kiszemelt áldozattal, leterítjük és hazavisszük, majd hajnalban kitessékeljük és megköszönjük a részvételt. Mi ezzel a baj? A törékeny nő képe már a múlté, a történelem és a társadalom hatalmat adott a kezünkbe (lsd. fogamzásgátló tabletta), amivel erőszeretettel vissza is élünk.

Sok évvel ezelőtt pont belefutottam egy ilyenbe. Érzelem mentes szex kétnaponta, majd Ő szakított az aktuális nőjével, és azt javasolta, próbáljuk meg. Nemet mondtam, hiszen ismertem már annyira, hogy tudjam, mellettem ugyanez lenne. Ez így kevésbé fájt.

Szilveszter éjszaka a Corvintetőn, NEO, majd Tesco Disco, mire lepakoltunk, lett olyan 3 óra. Gondoltam, már nem indulok neki semerre, maradok itt, és megpróbálok kikapcsolni egy kicsit. Gyors terepszemle a keverőállásból, és meg is találtam, akit kerestem. Persze nem telt el sok idő, már oda is sunnyogott, és leült tőlünk két lépésre a színpad mellé. Én éppen beszélgettem az egyik barátommal, majd odahajoltam, a vállára tettem a kezem, és tüzet kértem. Innen egyenes út vezetett a beszélgetésig, majd jeleztem, hogy elugrok egy kicsit, remélem, még találkozunk. Addig lefoglaltam magam én is a többiekkel, és egyszer csak elém pattant, hogy lehetőleg ne hagyjam magára, ha már így rám talált, elkapott (és le), majd kiültünk iszogatni és beszélgetni. Reggel 5.30kor jöttek a biztonságiak, hogy nemsokára after, menjünk, vagy maradjunk. Elindultunk, majd a 6-os villamos megállójában megkérdezte, hogy hazamegyek-e vele. Bár külsőre pont az a típus, akiért megveszek, nemet mondtam. Nem vágytam az újév reggelén egy kínos beszélgetésre… Számot cseréltünk, de azóta egyikünk sem kereste a másikat. Evidens, nem? :))

Millió plusz egy ilyen esetet halmoztam fel már az életem folyamán. Egyszer már igent kéne mondanom, nem? :D A munkám most elég sokszor levitt a Morrison’s 2-be, ahol tudjuk, nem nehéz dolog beszabni a filléres piákkal. Atomrészeg fiúk és lányok támogatják egymást, ebből válasszak? Ennél azért magasabbra tettem a mércémet ;)

Reklámok

~ Szerző: fenyes - 2010. január 23..

Vélemény, hozzászólás?

 
