“A rock’n’roll klassz dolog, de a tisztelet, amit mindenkinek játszani kell” /Family Guy – Marilyn Manson

15.43

Túl vagyok egy munkáshéten, reggel 7kor kelés, 9től 16.30ig az irodában telefonálás. Bekerültem újra a mókuskerékbe, és körbekörbe rohangálok benne :)

Kicsit csalódott vagyok ma, Bëlga lemezbemutató Óbudán a Kobuci kertben, csak én nem leszek ott. Leszögezném előre, hogy a hely amúgy szuper, láttam képeket, nagy színpad, igényes hely nagyon. Csak abba a nagy magyar átlagba tartozik, ahol összesen 6 db PAR lámpa található. Lássuk be, ehhez nem kell fényes. Igen, ettől független mehetnék csak szórakozni is, de a dolog másik érdekessége, hogy Pannónia Fesztivál van most, ahol a Neot első körben szombatra írták ki, de átkerültek mára. Szóval irány a PAFE. Beszéltem mindkét illetékessel, és elmondtam, hogy nincs se szívem, se pofám pénz kérni azért, hogy elvillogtassak 6 lámpát.  Arról nem is beszélve, hogy kicsit megcsúsztam az albérlettel, így mindenképp pénzt kell termelnem…

Így összecsomagolok ma, lemegyünk, és majd csak vasárnap éjszaka jövök haza. Szerencsére pont jól jön ki a lépés, minden napra lesz 2-3 Zenekarom, így megéri lent maradni. A szállásom még képlékeny szokás szerint, de csak bedumálom magam valahova :)

Innen jut eszembe, a múlt héten (megkésve bár, de törve nem) beültem az Avatar Imax változatára. Kövezzetek meg, de a sztori elég lapos, a látvány viszont csodálatos. Nem is ez a lényeg – a film előtt a vásznat 4 db Martin 700 Spot világította meg… ez a lámpa többe kerül, mint az éves fizetésem… :D

Vajon mikor fog eljönni az az idő, amikor a helytulajok elfogadják azt a tényt, hogy a fénytechnika igenis fontos szerepet tölt be egy koncert alatt…? Ne mondja nekem senki, hogy ez csak pénz kérdése lenne… Mert nem az. Egyedi ötletekkel ugyanúgy fel lehet dobni a látványt.

Aki nem hiszi, azt sok szeretettel várom június 9-én a ZéPében ;))

~ Szerző: fenyes - 2010. május 21..

Vélemény, hozzászólás?

 
