Middle Finger Club

17.43

Tegnap este nagyon izgultam. Eddig úgy voltam vele, hogy a metál nem az én asztalom, nem tudok vele azonosulni. Mikor Csobi megkeresett azzal, hogy világítsam a Wrong Side Of The Wall zenekarát, egyrészről meglepődtem – nem gondoltam volna, hogy fényesként néz rám -, másrészről pedig a metál mivoltja miatt azért húztam a számat. Elvállaltam persze a barátságunkra való tekintettel :) Sajnos az első koncertről lemaradtam, nem értem már át egy másik koncertről, de most eljött az idő. Ráadásul kompletten felkértek az egész este levilágítására. Napközben még rátaláltam az egyik KettőNégyes videóra, ami alapján sejtettem, mibe fogok csöppenni… Érdemes végignézni :D

http://www.indavideo.hu/video/Kettonegy_Middle_Finger_Club/

Szóval megérkeztem az objektumba, tele izgalommal és kíváncsisággal. Komolyan féltem, hogy mi fog történni. Első körben bemutatkoztam a jelenlévőknek, és töredelmesen bevalottam, hogy most kezdek csak metálosodni, had izguljanak ők is :D Persze elpoénkodtuk a dolgot, és teljes mértékig rámbízták magukat. A WSOTW kezdett, problémamentesen le is ment, és a körülöttem lévők megerősítették, hogy tényleg faszán sikerült. Pár pálinka és pár megerősítés után már élveztem is a műsort :D Persze fárasztó volt az 5 zenekar egymás után, de teljesen átszellemültem, és megértettem a lényeget. Hiszen ez nem csak egy zenei műfaj, hanem egy életérzés… Mostmár értem.

Egy fantasztikus estén vagyok túl, izgatottan várom a következő MFC bulit :)

Büszke vagyok arra, hogy egy ilyen Csapat tagja lehetek!

~ Szerző: fenyes - 2010. május 30..

Egy hozzászólás to “Middle Finger Club”

  1. Ügyes voltál Sütike :)

Vélemény, hozzászólás?

 
