“Ez életem koncertje, Ez életem huhuhuhu …Éh …áuu …áá háháhááá Huéááááóó huhuu, kib@szott király!”

15.43

Úgy érzem magam, mint valami kölök, aki éppen most lépett be a játékboltba :) Holnap ZéPé, Bëlga. Végignéztem a tavalyi koncertes videót, igen, azért azóta tökösebb lettem én is :) Emlékszem, ott is halálra izgultam magam, hogy minden jól sikerüljön. Idén izgulhatok a dekor miatt is, amit oda terveztem. Tegnap engedélyezték, a hozzávalókat megrendeltem, holnap délután összerakhatom. 

Ez egy tavalyi pillanatkép, azt hiszem, nem kell nagyon kommentelnem, mennyien voltak.

Hihetetlen érzés ennyi embernek világítani. Ugyanolyan érzés lehet, mint a színpadon énekelni ekkora tömegnek. Mivel a hangom megint felmondta a szolgálatot, azt hiszem, belőlem soha nem lesz énekes :)

Ráadásul ezt még tudják fokozni, hiszen holnap este számomra nagyon fontos emberkék is lejönnek megnézni, így izgulhatok emiatt is.

Minden egyes koncerten (legyen az Neo, Bëlga, Fish! vagy MFC) olyan, mintha átélnék egy újabb szerelmet. Pillangók ezrei a gyomromban, az egész testem remeg az adrenalintól, a pupilláim kitágulnak… Durva…

Valószínüleg ennek is köszönhető, hogy én is egyre jobban nyitok a Világ felé, és kezd elfogyni az a sok szemét, ami nyomta a lelkemet. Megszállt a nagy kreativitás is, több pályázatra vagyok éppen ráépülve, és tegnap kaptam egy felkérést újabb tervezésekre egy elég nívós helyről.

Boldog vagyok. Már csak a másik felemet kell megtalálnom… Vagy Neki engem…

~ Szerző: fenyes - 2010. június 8..

Vélemény, hozzászólás?

 
