You Won’t Beat Me (NEO 2010.)

12.21

Pár napja megkaptam a hétvégi Düreres tracklist-et. Az első helyen a Mindhorizont szerepel….

2008. november 15-ét írunk, Közgáz, Red Bull Music Clash, Amber Smith vs. Neo.  Aznap kaptam a hívást, hogy buli van. Amikor a SZIN-en elváltunk, akkor elég sokáig vártam, hogy jelentkezzenek, aztán semmi. Majd hirtelen a semmiből Kecske levelei vártak, hogy azonnal adjak valami jelet magamról, persze felhívtam, és egy órám volt a Közgázra érni. Fogalmam sem volt, mi fog történni. HOG pult, LEON szakemberek, teljes para, persze megkaptam a megfelelő segítséget. Ez volt az első alkalom, hogy nem céggel mentem/világítottam valahol.

Elkezdődött a buli, és az első kört az Amber nyerte. Mi a Mindhorizonttal kezdtünk, Ők egy kicsit pörgősebb számmal, ennek megfelelő volt a világítás is, “sika-sika-kasza-strob”. Mindenki őrjöngött a gyönyörtől. Na gondoltam, akkor odapirítunk mi is, nyert ügyünk volt, az összes többi fordulót megnyertük :) Megmondom őszintén, fogalmam sem volt, mi történik körülöttem, mit csinálok, hogy néz ki vajon. Itt kőkeményen a ritmusérzékem mentett meg, hiszen a NEO kapcsán én is még az Aiiaiiiyo-s korszakot ismertem, de ez azért már teljesen más tészta volt. A SZIN-en is megoldottam (ezért is kerültem melléjük), itt is meg tudtam menteni a helyzetet, bár tényleg nagyon be voltam szrva, hogy ebből bukta lesz, de valami hajtott belülről, és ez kihatott a kezeimre is :)

Ezután beköszöntött a klubbos korszak, 4-6 PAR lámpa, semmi extra. Mentem Velük mindenhova ettől független pontosan azért, hogy minél többször halljam élőben, és a részemmé válljon. Nem véletlen, hogy ha álmomból ébresztenek, akkor is tudom, hogy mondjuk egy Spellboundban hol vannak a kiállások. Nagyon sok embernek ezt a gondolkodásmódot kellene megértenie… és elfogadnia.

És most 2010-ben, ahogy meghallottam újra ezt a számot, teljesen máshogy látom már, mi fog történni szombaton. Napok óta ezt a 14 számot pörgetem, becsukom a szemem, és elképzelem, hogy fog kinézni a színpad, milyen szinek lesznek, milyen mozgás, milyen gobo (minta), a kiállásoknál mi történik. Ilyenkor egy teljesen más dimenzióba kerülök, állok a színpad előtt a tömegben, a Zenekar játszik, a fények élnek. Visszateker – újrahallgat – visszateker – újratervez. Az 5. órában vagyok, és még mindig találok újat benne…

~ Szerző: fenyes - 2010. június 25..

Vélemény, hozzászólás?

 
