Happy New Year!

14.35

Úton vagyunk a Volt Fesztre a Bëlgával. Legalábbis egy részével, két autóval megyünk most, van aki marad, van aki hazajön (az utóbbiba tartozom én is, hiszen reggel 8.30-ra már bent kell lennem a munkahelyemen). Számomra itt kezdődik egy új év. Hihetetlen, hogy rohan az idő, egyik feszt jön a másik után, és beköszönt az ősz…

Tavaly Andris barátommal lent voltunk végig, sikerült szereznie egy jó kis kőházat a feszt területén belül, így még négykézláb is haza tudtunk keveredni. Minden nap más zenekarral dolgoztam, így nem unatkoztam. Idén is lett volna minden napra jegyem és helyem, de már teljesen más a felállás… Részben ugye dolgozom “átlag kispolgárként”, másrészről pedig a friss kapcsolatomnak sem tenne valami jót, ha lelépnék egy hétre. Amúgy is, az elmúlt 3 évben folyamatosan lent voltam – nem is a koncertek, előadól miatt, hanem a barátaim miatt. Higgyétek el, ezt is meglehet unni egy idő után.

Örülnék, ha egy kicsit elbújna a nap valami felhő mögé, hogy megéljenek a fények. Szuper érzés, hogy ettől függetlenül jöhettem Velük, meglátjuk, mi fog kisülni belőle. Jövök majd szombaton is, Neo és Fish! koncert lesz. Sajnos majdnem egyidőben, így most a Fish! kimarad… Krisztiánnak még nem szóltam… Vannak prioritások, és van az a bizonyos szakmai hála, amit mondjuk egy Neo iránt érzek. Mint ahogy írtam már, Ők rántottak ki ebből a céges-ügyeletes-pakolós világból, és tettek ismertté. Ahogy elkezdtünk együtt járni, sorba jöttek a felkérések. Tehát pontosan tudom, mivel tartozom Nekik. Szerencsére eddig sikerült úgy intézni a dolgokat, hogy mindenhol ott legyek, de én is tudom, hogy lesznek ütközések. Értelemszerű, hogy mondjuk egy lemezbemutató magasabb priorban van, mint egy “szokásos” koncert.

Elkezdődött. Boldog vagyok. Bár vannak emberek, akikkel nem szívesen találkozom régi konfliktusok miatt, de így belegondolva kihúzhatom magam, és bátran odaállhatok, és azt mondhatom: “Sziasztok, jöttem  Bëlgát/NEO-t/Fish!-t/Hangmást/Belmondot/Carbonfools-t világítani.”

~ Szerző: fenyes - 2010. július 1..

Vélemény, hozzászólás?

 
