You’re not Alone

11:53

Igen, még mindig a csütörtök esti koncert bűvöletében vagyok, fantasztikus volt. Barátok, házipálesz, sör és ATB. Megmondom őszintén, nem gondoltam volna, hogy ez ennyire jó lesz.

Jó nagy elvárásokkal indultam neki a BalatonSound-nak, tudjátok, The Chemical Brothers. Erős kezdés (Do it Again), majd mélyrepülés. Komolyan mondom, még a Coronita After is izgalmasabb volt ennél. Ott álltam a tömegben döbbent arccal, és vártam valamit. Valamit, amitől azt tudom mondani a végén, hogy na igen, ez AZ.

A koncert közepén visszamentem a buszhoz, nem volt még ott senki, így elmentem megvacsorázni, bóklásztam egy kicsit, majd visszamentem a színpadunk mögé. Akkorra már Tomiék is odaértek, így együttesen újra nekifutottunk a Kémikusoknak. A helyzet változatlan volt, ugyanolyan lapos semmitmondó zene. Egy ideig azt gondoltam, nekem voltak irreálisan nagy elvárásaim, de több szakmabeli barátommal beszélgettem, akik ugyanezen a véleményen voltak. Mindegy, egynek jó volt.

Az elmúlt héten sikerült cikkcakkban járni az országot, Szerdán kezdtem egy Hegyaljával, majd csüt EFOTT, péntek megint Hegyalja, szombat megint EFOTT. Hétfőn pedig lenyomtunk egy Belgát a ZéPében. Közben persze próbálom élni a “kispolgári” életemet, reggelente 8.30-tól bejártam dolgozni. Mit ne mondjak, érdekesebbnél érdekesebb beszélgetéseim voltak a különböző könyvelőkkel, cégvezetőkkel, igazgatókkal :D

Tegnapelőtt Krasznahorkaváralján (szlovákul Krásnohorské Podhradie – község Szlovákiában, a Kassai kerület Rozsnyói járásában. 2001-ben 2359 lakosából 1113 magyar, 662 cigány és 551 szlovák volt) jártunk a Belgával. Aranyos kis diáktábor volt, technikailag 8 db PAR, 2 db ilyen diszkós soktükrös nagyon színes robot, 1 strob. Tudtuk hogy nem lesz nagy felhajtás, biztosítéknak mentem csak. Persze átkerült az irányítás hozzám, jobbnak láttuk, ha ezeket én koordinálom. A koncert lement, viszont mint utóbb kiderült, Bauxitot megfenyegette az egyik helyi technikus “ha nem vigyázol rá, baj lesz” felkiáltással a koncert közepén azért, mert megbillent, és hozzáért a monitorládához. Döbbenet. Milyen technikus az ilyen?! Még most is habzik a szám, ha visszagondolok rá, szívem szerint elástam volna a srácot a színpad mögött…

Reklámok

~ Szerző: fenyes - 2010. július 24..

Vélemény, hozzászólás?

 
