A második menet

17.40

Tegnap este lezajlott a második Middle Finger Club nevű összejövetel. Srácok, le a kalappal, komolyan. Eszméletlen jó volt ismét. Mikor leértem, az első dolgom az volt Virth Petivel való beszélgetésünk után, hogy némi mennyiségű fényt állítsak a dobra, hogy végre Ők is látszódjanak rendesen. Mivel még nem voltak színfóliák a lámpák előtt, úgy döntöttem, nem is rakatok fel. Kíváncsi voltam, milyen hatást érhetünk el így. Hát, elég hardmetálra sikeredett, mit ne mondjak :) Összkép rendben, kamerakép rendben, fotóhoz tökéletes. Komolyan mondom, bejött a cucc… Mostmár hellyel – közzel a Srácok is megszokják a jelenlétemet, és a kérésemnek megfelelően történnek a dolgok. Bírom Őket. Tényleg.

Vicces kép lehettem a metál buli kellős közepén hófehér nadrágkosztümben és magassarkú cipőben. Éppen a Barátaim esküvőjéről estem át a Dürerbe, majd hajnalban vissza az esküvő helyszínére. A templomban patakokban folyt a könnyem a boldogságtól, hogy két ilyen csodálatos ember összeköti az életét…

Fura volt ez a kettősség, hogy választanom kellett két számomra fontos esemény között. Megint. Sajnálom, hogy lemaradtam az esküvő közepéről, de szar lett volna lemaradni a kis CsipetCsapat második koncertjéről. Rengeteg van még ezekben a Srácokban, szívből remélem (és dolgozni fogok rajta én is), hogy nemsokára tényleg beérik ez a dolog. Kár lenne, ha a Dürer lenne a max, amit ki tudunk hozni belőle…

Jövőhéten Sziget, szerda Belmondo, vasárnap Tesco Disco. 

Az elmúlt pár hetet nevezhetjük alkotói szünetnek is. Igazából örülök neki, hogy a fesztszezonban van egy kis szünet, amikor a saját dolgainkkal is tudunk foglalkozni. Sikeres felvételit tettem a Médiatudományi Intézetben, így szeptembertől visszaülök az iskolapadba. Valószínüleg nappali tagozaton, így a jó kis “kispolgári” munkahelyemtől búcsút kell vennem. Talán nem is baj, így még több időt tudok fordítani a világítástechnikára. Ez több szempontból lesz érdekes a későbbiek folyamán…

~ Szerző: fenyes - 2010. augusztus 8..

Vélemény, hozzászólás?

 
