CRBNFLS

14.10

Összefoglalva az elmúlt napok – Sziget, Kurvák és Kamionosok Éjszakája, Azfeszt, ZéPé.

Szigetről nem tudok nagyon érdekfeszítőt mesélni, nem épp a kedvenc helyem… Ez nem azt jelenti, hogy szar, csak nekem túl sok. Kevesen tudják rólam, de anyukám pánikbetegsége öröklődött, így a tömegben hajlamos vagyok elájulni. Ez vonatkozik a szűk helyekre is. Nem véletlen  érzem magam jól a keverőállásban. Volt rá példa, hogy onnan is le kellett küldenem az embereket, annyira éreztem azt, hogy sokan vagyunk. Szóval emiatt sem bírom ezt a Sziget dolgot, rengeteg ember hömpölyög a porban, mindenki koszos, dzsuvás, matarészeg, boldog, pfujj :)) Saját véleményem alapján a mi kis Szigetünk ilyenkor Európa pöcegödrévé válik, ahol mindent megtehetsz, amiért otthon pofáncsapkodnának. Elmesélek egy érdekes példát. 10 perce sem volt, hogy kiértünk, irány a pult, igyunk valamit (bambit persze), előttem egy pasi lehúzza a felest, majd ledobja a műanyag poharat a földre. Semmi baj Tesókám, felvettem, és visszaraktam elé a pultra: – Bocs, ezt elhagytad. Néz rám bambán, majd visszabassza a földre. Tényleg semmi baj, felvettem, majd elsétáltam a 4 lépésre található szemetesig és kidobtam. Emberünk erre “Miafasz, Te ilyen ökogeci vagy?!” kiáltással odament, derékig belemészott a szemétbe (taps taps), kivette a poharat, és egy csúnya nézés társaságában összezúzta (lehelletvékony műanyag felespohárról beszélük) és elémdobta, majd nyomta a dumát arról, mit képzelek magamról. Hát nem édi?

Kamionosok és a többiek. Nah, ez egy érdekes történet volt, ugye Peti? :) Jó volt a zene, jók voltak a fények, végigtáncoltuk az éjszakát. De ilyen szerkóban mégegyszer végigmenni a városon… na ez ki van zárva :D Bár én még a szolídabb (!) fajta voltam. Amikor édesanyám meglátott, könnyes szemmel azt mondta, hogy ennyire még nem állunk szarul anyagilag. Köszi anyu, de tényleg. A 4-6 villamospótló buszon oda kellett lépnem egy sráchoz, annyira nézett. Laza eleganciával bemutatkoztam, elmondtam neki, hogy egy kedves, okos és vicces, közel 140-es IQ-val rendelkező lány vagyok, és ez csak a látszat. Persze szegény erre mégjobban elpirult, és a kommunikációnk meg is állt ennyinél.

Azfeszt, Bëlga. Jó volt, jó volt nagyon. Mit mondhatnék még, szerelem :) És, ami a legmegdöbbentőbb volt számomra, az az, hogy bár nem a nagyszínpadon volt a koncert, mégis meghívtak a backstage-be, és megitattak, megetettek minket. Ezzel szemben például a BalatonSoundon nem ihattunk a hűtőből azzal a címszóval, hogy az a külföldieknek van (???). Szóval kaptak egy piros pontot.

ZéPé. Huhh. I’m Lovin It. Komolyan. Idejét sem tudom már, mióta vártam arra, hogy egy izmosat odapirítsunk a The Carbonfools-al.

Fiúk, Lányok, BEST koncert volt, BEST emberekkel. WoW. Azóta is kisebb sokkban vagyok :) Pedig elég morcosharcos voltam, ismételten füstfolyadék para volt,  koncert felénél ki is fogyott. Ez egy olyan bosszantó dolog, főleg, ha nem ez az első eset. Uraim… ne egy ilyenen csússzunk már meg.

~ Szerző: fenyes - 2010. augusztus 22..

Vélemény, hozzászólás?

 
