Good Side Of The Wall

19.20

December 4-ét írunk, a Csapat összeverődött, és elindultunk némi késéssel Székesfehérvárra a buszért. Csobival és Lacival megálltunk a mekinél egy kávéért. Én bal hátul egyensúlyozok vele, majd egy hirtelen mozdulat segítségével egy deci forró (sztenderd szerint 82C°) hosszú kávét lendületesen az ölembe borítottam. Semmi baj, fő a higgadtság, menjünk tovább. Nagy nehezen lemakettoztam a gatyámat, és próbáltam szárítgatni. Megérkeztünk Fehérváron a kúthoz, ahol bekullogtam a női mosdóba, és bepucsítottam a kézszárító előtt. Szép kép… De legalább a farmerem megszáradt. Oké, be a buszba, nyílnak a dobozok és az üvegek, a hangulat tökéletes :) A következő kútnál kiszállok, veszek egy szendvicset. Vissza a buszhoz, bal láb bent, lendület, busz teteje lefejel, jobb láb vissza a földre, a bal láb szintén, majd leülés. Persze, jól vagyok, semmi gond, könnycsepp elmorzsol, aztán persze oltári nagy röhögés, Süti ma is toppon van.

Megérkeztünk a helyre, jó nagy terem, jó hang, jó fények. Odaléptem a fényesekhez, beszélgettünk egy kicsit a programról. Fénypult nem volt, szoftveres vezérlés (Martin Light Jockey) – horvátul feliratozva, imádtam :))

Két zenekar volt előttünk, egy utánunk, és büszkén kijelenthetem, hogy lemostuk őket hangban is, fényben is, műsorban is, szóval megmutattuk a horvátoknak rendesen ;)

És persze ezzel még nincs vége, december 30-án előszilveszterezünk a Middle Finger Club keretein belül Székesfehérváron a FeZen Klubban!

“A MIDDLE FINGER CLUB székesfehérvári bemutatkozása az év eddigi egyik legsikeresebb klub bulija volt a megyében, nézőszám és hangulat tekintetében egyaránt, ezért úgy döntöttünk, hogy még idén duplázunk egy világraszóló előszilveszteri buli keretein belül! Lesznek italakciók (hiszen ha máskor nem is, ilyenkor már ér berúgni), táncoslányok, hiper-olcsó belépő (ha korán odaérsz 300, de a későn érkezőknek is bagatell 500 Ft), kedvezményes zenekari cuccok, valamint príma arcszaggató és önfeledten táncolható, minőségi hangversenyek!

Ezekről a következő pompás kompániák gondoskodnak majd az MFC karámból:
STIFF BASTARD (speciális koncert, eddig soha nem játszott dalokkal, két különböző felállásban)
WRONG SIDE OF THE WALL (új, ingyenes EP bemutató koncert)
MY SMALL COMMUNITY
PLASTIC BITCH

Ha pedig ez nem lenne elég, vendégül látjuk a Fürgerókalábak és a Chaos Of Disorder főkolomposainak kollaborációját, a bestiálisan szórakoztató élő fellépésekkel és pofátlanul bunkó hardcore muzsikával villantó DON GATTO-t, egyenesen Szexárdról!
Helyszín a Fezen Klub, kapunyitás fél nyolckor, koncertek pedig 20.00-tól kifulladásig.”

~ Szerző: fenyes - 2010. december 13..

Vélemény, hozzászólás?

 
