Én kicsi elhanyagolt Blogom…

12.41

Bocsánat. Komolyan. Esemény volt bőven, csak a lendület maradt el, hogy erről írogassak is…

14.13

Tegnap este… KettőNégy Gumizsiráf díjátadó. Nagy meglepetéseket nem hoztak a végeredmények, mondjuk sajnáltam, hogy a Wrong Side “csak” második helyre futott be, bár le a kalappal az Óriás előtt az első helyért. A Legrészegebb Zenekar címét viszont sikerült kiérdemelni az MFC-vel. Ahogy néztem az összevágott videót és a Srácokat a színpadon, elmorzsoltam egy könnycseppet a szemem sarkában…

Azért a Soerii & Poolek-re ráfutnék egyszer fény szempontjából…

Kettonegy_-_Gumizsiraf_2010_-_Kategoriak_es jeloltek

Az eredményhirdetés után gyors vállveregetések, és léptem is. Valahol mélyen még mindig azt érzem, hogy egy kicsit kilógok ebből a sorból, így mivel nem dolgoztam, kislisszoltam és hívtam egy taxit. Elsőre bediktáltam az otthoni címemet. Aztán eszembe jutott, hogy a Corvintetőn Hangmás koncert van, plusz még jópár barátom is fent lesz, így módosítottuk a tervet, fél 11kor már a Blahán voltam.

Feltipegtem a vörös tűsarkúban, és éreztem, itthon vagyok… nagy mosolyok, nagy összeborulások, nagy sztorizgatások. Persze nem bírtam ki, és a már jól ismert 6 darab PAR lámpával elvillogtam a koncert alatt. Innen szép nyerni… :)

Ezen a héten őszi szünet van a suliban, néminemű hiányérzetem is van, mit fogok kezdeni magammal. Persze feladat van bőven, így unatkozni nem fogok, a kérdés csak az, mennyire leszek hatékony úgy, hogy nem mozdulok ki itthonról…

~ Szerző: fenyes - 2010. november 1..

2 hozzászólás to “Én kicsi elhanyagolt Blogom…”

  1. http://spamdog.tumblr.com/post/1453098337/last-night

Hozzászólás